Koszyk jest pusty
Twoje konto
Login
Hasło
Zapamiętaj

Przypomnij hasło
Rejestracja
Podaj twój adres e-mail jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowościach i promocjach

Twój adres e-mail

Prywatność

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

  1. Dokumentem uprawniającym do reklamacji wadliwego produktu jest faktura VAT i oryginalna karta gwarancyjna dostarczana wraz z produktem. 
  2. Właściciel sklepu obciąży nabywcę kosztami związanymi z naprawą w przypadku stwierdzenia że usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu lub w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu. 
  3. Właściciel sklepu ma prawo nie uwzględnić zgłoszenia gwrancyjnego na dowolny produkt w przypadku gdy zostanie stwierdzona usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu przez Nabywcę. 
  4. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014  roku w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki klient może odstąpić od umowy zakupu towaru bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że przy zwrocie towarów wykonywanych na zamówienie oraz sprowadzanych z zagranicy klient pokrywa koszty , które wynikły z dostosowania towaru do jego potrzeb. W przypadku urządzeń gastronomicznych jest to ok. 50% wartości towaru.
  5. Warunkiem odstąpienia od umowy jest złożenie przez Nabywcę  pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawierającego wszystkie dane nabywcy oraz numer konta bankowego, na które należy zwrócić zapłatę. 
  6. Zwracany  towar Nabywca odsyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, na adres wskazany przez Właściciela sklepu. Towar musi być kompletny w oryginalnym opakowaniu producenta, w stanie nieuszkodzonym i nie może nosić śladów użytkowania. Jeżeli Nabywca zmniejszy wartość towaru przez niewłaściwe użytkowanie Sklep może obciążyć go dodatkowymi  kosztami.
  7. Zapłata zwracana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Właściciel sklepu może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Właściciel sklepu zwróci kupującemu również koszty przesyłki zwrotnej towaru,  jednak jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, to Właściciel sklepu nie jesteś zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. W przypadku reklamacji dotyczącej niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem oraz reklamacji ilościowej i jakościowej (uszkodzenie produktu, wada) Zamawiający winien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej na stronie kontakt. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
    - dane kupującego (koniecznie nr telefonu)
    - numer zamówienia
    - datę złożenia zamówienia
    - nazwę i numer produktu (jeżeli występuje)
    - dokładny opis przyczyny reklamacji

     10. Odstąpienie od umowy nie przysługuje Nabywcy w przypadku umowy:

  • o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Nabywcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Nabywcy lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    11. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego produktu. Sklep           dołoży wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

Zainteresowała Cię nasza oferta?   Poleć stronę znajomemu
007 Gastro
Mapa strony
Copyright © 2013 007 Gastro
Wykonanie: Website |